پـــــــویا و آيــــسان ♬ موزيكــ










ADS
محل درج تبلیغات

About Us

***به وبــلاگ من خوش آمــدیــد*** تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است و صدایش دلنشین ترین ترانه من است. از بودنت برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوب تر شد که دنیای من شدی همیشه بدان که تا بیکران عشق عاشقانه دوستت دارم ...وجدیدترین مطالب و موزیک ها را برای شما دوستان گذاشته ایم و حتما نظرات خود را درباره ی مطالب و موزیک ها ثبت کنید .شما میتوانید در این وبلاگ عضو شوید .امید وارم همیشه موفق باشید همگی ... . . . . . . .

جستجو



جستجو در pouya--va--aysan
جستجو در کل اینترنت

نویسندگان

پـــــــویا

صفحات جانبی
عنوان لینک صفحات جداگانه را اینجا قرار دهید
عنوان لینک صفحات جداگانه را اینجا قرار دهید
عنوان لینک صفحات جداگانه را اینجا قرار دهید

پیوند روزانه

***دانلود فیلم های جدید سینمای ایران+جدید***
سایت ورزشی
❤-تَـنهــآیـے مُـطلـَــق--❤
عکس های عاشقانه
چت روم
دانلود جدید ترین نرم افزار های کامپیوتری
دانلود نرم افزار های اندروید
❤ عشـــق خدايي ❤
ويرايش عكس به صورت آنلاين
جدید ترین گوشی های موبایل + قیمت روز
تکنولوژی+گوشی های جدید
دانلود بازی { GAME }
شکلک های عشقی
Boronsy
دانلود بهترین وجدید ترین موزیک های ایرانی و خارجی
چت روم عاشقان
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

| WelCome To Portal |


جهت اطلاع از تعرفه تبلیغات و ارسال آهنگ از طریق ایمیل و آیدی زیر با ما در تماس باشید.










محل درج تبلیغات


دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014

 

دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014

..:: دانلود بازی فوتبال حرفه ای - PES 2014 ::..

| نسخه کم حجم BlackBox |

 

Konami نشان داده که بازی PES 2014 یک آغاز جدید برای سری محبوب PES خواهد بود، زیرا این عنوان با یک موتور جدید و پیشرفته به کار خود ادامه می دهد.
تیم سازنده ی PES حدود چهار سال در توکیو ژاپن در حال ایجاد یک رویداد جدید در فوتبال بودند و هم اکنون قرار است تا با استفاده از یک موتور جدید با نام Fox Engine سیستم جدیدی را در سری بازی های فوتبال به وجود آوردند. Konami تولید کننده این بازی می گوید: تعداد اعضای تیم سازنده بیشتر شده و Fox Engine برای اجرای خواسته های پیچیده ی ما مورد استفاده قرار گرفته است.

سیستم بازی در PES 2014 کاملا بازسازی شده و بازیکنان با سیستمی جدید روبرو خواهند بود. تیم سازنده ی PES در عنوان جدید خود {PES 2014} یک فوتبال واقعی و سطح بالا را به نمایش خواهد گذاشت. موضوع اصلی این عنوان حرکت و موقعیت های بازیکنان است که خود یک رویداد مدرن فوتبال را توصیف می کند. همانطور که می دانید در PES هنگام مسابقات بازیکنان معروف مانند {مسی و رونالدو} رمز موفقیت تیم های خود هستند و با تکنیک های فردی خود باعث پیروزی تیم هایشان می شوند.

در بازی PES 2014 یک سیستم جدید ایجاد شده ، گرافیک بازی به طور محسوسی بهبود یافته ، سیستم جدید این بازی نقشی محوری را ایفا می کند و راه یک فوتبال حرفه ای را توصیف می کند. محدودیت های اعمال شده توسط سیستم های انیمیشنی و سیستم های هوش مصنوعی از بین رفته اند، ولی در عوض PES 2014 دارای یک هسته ی مرکزی است که کاملا شبیه ساز ذهن بازیکنان بزرگ جهان است.
PES 2014 برای ایجاد و ترکیب یک شبیه ساز فوتبال از شش اصول برخوردار است که خود یک رکورد به حساب می آید. شما در PES 2014 می توانید دریافت و کنترل توپ، شروع یک بازی فیزیکی وعجله و سرخوشی را احساس کنید و همه چیز را زیر نظر بگیرید.

dvd210 دانلود بازی فوتبال حرفه ای   PES 2014شما می توانید بازی PES 2014 اورجینال و کامل در 2 دی وی دی برای PC را با قیمت 7000 تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

ویژگی های کلیدی بازی Pro Evolution Soccer 2014:
برای اولین بار در یک شبیه ساز فوتبال، بازیکنان در PES 2014 می توانند بر روی توپ تمرکز کنند و می توانند تصمیم بگیرند که چگونه توپ را کنترل کنند یا چگونه به توپ ضربه بزنند. بازیکنان معروف نسبت به دیگر بازیکنان برتری خاصی دارند و در کنترل توپ بهتر عمل می کنند. همچنین بازیکنان معروف می توانند پاس های زیباتری را به هم تیمی خود بدهند و آنها را در موقعیت گل زنی قرار دهند. در این عنوان جدید فناوری ای به نام TrueBall وجود دارد، این فناوری به بازیکنان اجازه می دهد تا برای به دام انداختن حریفان خود با آنالوگ کنترلر کنسول خود سرعت بازیکن خود را تعیین کند و توپ را از حریف بگیرد.
بنابراین، بازیکن برای دریافت یک پاس می تواند زاویه ی بدن خود را تعیین کند در حالی که در نسخه های قبلی کاربر برای دریافت پاس از گزینه های کمتری برخوردار بود. در عوض با فناوری TrueBall می توان برای گذشتن از حریف خود سرشانه های بازیکن خود را تکان دهید. در PES 2014 کنترل دریبل به واقعیت نزدیک تر شده است و همچنین دریبل در PES 2014 یک ویژگی شخصی است.

در سری PES بازیکن از توپ به عنوان یک نهاد فردی استفاده می کند. این امر اجازه می دهد تا بازیکن فاصله های زیادی را با توپ حرکت کند. در PES 2014 هر تیم برای رسیدن به گل می تواند در فضایی آزاد یک مثلث ایجاد کند و با یک پاس کاری زیبا دروازه ی حریف خود را باز کند. فناوری TrueBall این اجازه را می دهد تا بازیکنان آزادی بیشتری داشته باشند و با استفاده از تکنیک های فردی خود یکی پس از دیگری بازیکنان حریف را کنار بزنند، این در حالیست که در نسخه های قبلی PES بازیکنان برای اجرای تکنیک های فردی خود فضای زیادی نداشتند. در PES 2014 بازیکنان می توانند توپ را در حال حرکت کنترل کنند، و با استفاده از سرعت و تغییر مسیر حرکت خود بازیکن مقابل خود را از پیش رو بردارند.
بازیکن در PES 14 می تواند در فاصله ی چند متری توپ را با دو پا کنترل کند. علاوه بر این می توانید با حرکات ظریف توپ را هدایت کند، همچنین بازیکنان این توانایی را دارند و می توانند در میان بازیکنان حریف توپ را حفظ کند و با یک کنترل استادانه آنها را به اشتباه بیندازد.

pes14 2 دانلود بازی فوتبال حرفه ای   PES 2014

مبارزه ی فیزیکی بین بازیکنان در هر بازی بخشی حیاتی است. تماس بدنی یکپارچه بین چند بازیکن در این عنوان یک ایده ی جدید است که به جای یک سری از انیمیشن های از قبل تعیین شده تحت شرایط خاص رخ می دهد. در این بازی سیستم MASS در هر وضعیتی عمل می کند، و کاملا به واکنش های یک بازیکن وابسته است. MASS جهت و نیرویی است که بازیکنان در هر زمان با آن روبرو می شوند. نکته ی جالب توجه این است که هنگامی که بازیکنان تلو تلو می خورند و در یک زمان کوتاه به حالت عادی خود باز می گردند، با استفاده از قد و قامت بلند یک بازیکن می توانید توپ را به خوبی حمل کنید و توپ را کامل در اختیار داشته باشید. در حال حاضر PES 2014 از سبکها و دریبل های خوبی برخوردار است به طور مثال شما می توانید از انواع دریبل ها و تکنیک ها استفاده کنید.
در PES 2014 تلاش بازیکنان و مقابله با یک دیگر به حقیقت نزدیک تر شده است و واکنش ها نشان می دهند که با استفاده از فناوری TrueBall درگیری فیزیکی بین بازیکنان برای تصاحب توپ طبیعی تر شده است. نتیجه ی مبارزه برای تصاحب توپ در میان بازی کنان ۵۰-۵۰ است.

pes14 7 دانلود بازی فوتبال حرفه ای   PES 2014

در این بازی از عنصر های جدید و پیشرفته استفاده شده که در نبردهای تن به تن بازیکنان مورد استفاده قرار می گیرد. جنگ های فردی بازیکنان کلیدی در میانه ی زمین می تواند نتیجه ی بازی را تعیین کند، بنابراین چنین جنگ هایی در PES 2014 وجود دارد و گیمر برای مبارزه در میانه ی مستطیل سبز باید خود را آماده کند. مدافعان فشار بیشتری را بر روی مهاجمان وارد می کنند و در این بازی فرصت های عبور بسیار محدود است و به همین ترتیب مهاجمان برای از پیش رو برداشتن مدافعان و حفظ موقعیت باید تلاش فراوانی را انجام دهند. زمانی که بازیکنان از فضای مناسبی برخوردار باشند می توانند حریف مقابل را با دریبل به راحتی کنار بزنند. در هنگامی که یک بازیکن از فضای بازی برخوردار باشد می تواند ویژگی ها و مهارت های خود را در سرتاسر زمین به رخ بکشد.

قلب Pro Evolution Soccer 2014:
چه چیزی باعث می شود که فوتبال انقدر دشوار شود؟ چیزی فنی نیست. اما بیشتر احساسات است که می تواند در یک مسابقه ی فوتبال برد و بخات را به یک تیم تحمیل کند، در pes 2014 حمایت از یک تیم بر روی قلب و اعصاب یک فرد تاثیر می گذارد.
در حال حاضر هر یک از بازیکنان علاوه بر سبک و مهارت های فردی داری ویژگی های ذهنی هستند، و می تواند با انجام یک بازی ضعیف تحت تاثیر قرار گیرند. به هر حال، اگر یک بازیکن خوب بازی نکند، می تواند تیم خود را به خطر بیندازد چرا که تنها یک بازیکن می تواند نگاه اعضای تیم را به خود جلب کند. به طور مشابه، یک بازیکن با یک لحظه درخشش در یک مسابقه می تواند تاثیر بسزایی در تیم خود داشته باشد. ورزشگاهی که طرفداران زیاد یک تیم را دارا باشد تاثیر زیادی بر روی بازی آن تیم می گذارد و آن تیم با یک هوش مصنوعی خیره کنند می تواند بازی را در دست گیرد.

.

pes14 5 دانلود بازی فوتبال حرفه ای   PES 2014

.

pes14 8 دانلود بازی فوتبال حرفه ای   PES 2014

.

pes14 6 دانلود بازی فوتبال حرفه ای   PES 2014

.

pes14 4 دانلود بازی فوتبال حرفه ای   PES 2014

.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7
Graphic Card: GeForce 510, Radeon HD 5450 512MB
CPU: Pentium D 820 2.8GHz, Athlon LE-1640
RAM: 1 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c

سیستم پیشنهادی :

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7, Windows 8
Graphic Card: GeForce GT 440, Radeon HD 5550 1024MB
CPU: Core 2 Duo E7400 2.80GHz, Athlon II X2 255
RAM: 4 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c

.

dvd210 دانلود بازی فوتبال حرفه ای   PES 2014شما می توانید بازی PES 2014 اورجینال و کامل در 2 دی وی دی برای PC را با قیمت 7000 تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

down دانلود بازی فوتبال حرفه ای   PES 2014دانلود : قسمت اول | قسمت دوم | قسمت سوم

 

note دانلود بازی فوتبال حرفه ای   PES 2014فایل ISO را با استفاده از نرم افزار Ultra ISO باز کنید و بازی را نصب کنید .

 
4.49/5 (89.83%) 348 votes

فرمتفرمت : ISO

حجمحجم : 2.8 مگابايت

رمزرمز : www.asrdownload.com

منبعمنبع : عصر دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









برچسب ها : دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014, دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014, دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014, دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014, دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014, دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014, دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014, دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014, دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014, دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014, دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014, دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014, دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014, دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014, دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014, دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014,

3 / 8 / 1392 نظر دهید! نویسنده : پـــــــویا




مطالب گذشته
... <-PostTitle->

ابر برچسب ها
ر(28) پويا و آيسان(21) خداحافظی امیر تتلو از موزیک(21) دانلود موزیک ویدئو جدید گوگوش به نام برای من(21) دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام داغ دلم(21) دانلود آهنگ جدید بهنام علمشاهی به نام خوش میشم(21) دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام بزار بره(21) دانلود ورژن جدید آهنگ سامی بیگی به نام هماهنگه(21) دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی(21) دانلود آهنگ جدید امید جهان به نام مولا علی(21) دانلود فول آلبوم محسن یگانه(21) آهنگ جدید ماهان حسینی به نام یه شب(21) دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام برگرد(21) دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام شمالی(21) دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP به نام منه(21)

A-D-S
محل درج آگهی

آمار سایت



آمار بازدید

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 292
بازدید دیروز : 221
بازدید هفته : 542
بازدید ماه : 513
بازدید کل : 229753
تعداد مطالب : 335
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 2



.

.

.

.


آرشیو
آبان 1392
مهر 1392
شهريور 1391
مرداد 1391

لینک دوستان
چت روم | اول چت | ققنوس چت | باران چت | الکسا چت | ناز چت
دانلود گلچین مداحی محرم ۹۱
سایت بزرگ تکصدا نت
شارژ رایگان ایرانسل++ترفند جدید
* به افتخار دختراي ايرووووووني *
بچه ها یادتونه؟
رنگ آسمان رو دوست داريد ؟
17 راز برای طول عمر بیشتر
پربازدیدترین و بهترین آهنگ های ایران در جولای
عکس های خنده دار و دیدنی اول هفته !
آرایشگاهی با صندلی عجیب و غریب (عکس)+اينو حتما ببينيد!!
عکس هایی از سوژه های خفن و باحال ایرانی
عکس های جالبی از نوزادان 3 روزه
عکس هایی از مراسم انتخاب دختر شایسته جهان اسلام
7 کوتوله های واقعی را ببینید (تصاویر)
عکسی متحرک از عجیب ترین گل در فوتبال
ماشین عروسی جالب در ورامین ! (عکس)
Mostanad Yas
بنر حمايتي سايت پويا و آيسان
ترول هاي خنده دار و باحال + جديد
ღ عشـــــــــق ღ❤ Love ❤
عكس هاي عاشقانه
آهنگ پيشواز + همراه اول و ايرانسل
دانلود فول آلبوم داریوش اقبالی
دانلود فول آلبوم Tm Bax
دانلود فول آلبوم افشین
دانلود فيلم هاي ايراني+جديد*
دانلود فیلم مینی بوس
حرف های تلخ و عاشقانه
اس ام اس * SMS
نرم افزار
امير تتلو فول آهنگ
معانی نام های ایرانی
متن همه ی ترانه ها
ترفندها وکدهای مخفی موبایل
متن ترانه های یاس
***دانلود فول آلبوم شادمهر عقیلی*+*new
***دانلود***فول آلبوم کامران و هومن***
***فول آلبوم محمد بی باک***دانلود***
[موزیک ویدئو]باراد - آغوش
جملات کوتاه عاشقانه انگلیسی با معنی فارسی
شکلک های جدید
عکس های زیبا و متفاوت از انواع ماشین ها
عکسهایی از حرم مطهر امام رضا علیه السلام
پول های قدیمی ایران
تمرین جومونگ با تیم سایپا
عکس های کودکان و پیشی های ناز
چشم های زیبا و فریبنده
عکس های جدید شهنام شهابی در تابستان سال ۹۱
یاس +موزیک + عکس
جدیدترین عکس های عاشقانه
حوادث مسابقات موتور سواری + عکس
تصاویر مراسم اختتامیه المپیک لندن 2012
امیر تتلو+عکس
بازی آنلاین +بهترین بازی ها و جدید ترین بازی ها
قدرت من ترین سایت برای دانلود موزیک ها و موزیک ویدیو های جدید+سایت پویا موزیک+جدید
armin 2 afm+دانلود جدید ترین ها از آرمین
عکس های طنز و دیدنی
اينجا دانشگاه آزاد اسلامي است!
عجیب و غریب ترین مدل های مو
نقاشی های زیبا و هنری بر روی ماشین های گرد و خاکی
کاریکاتورهای سه بعدی مفهومی اثر "Mark Fredrickson"
عکس های زیبا و دیدنی از کنسرت خوانندگان محبوب کشور در بیست و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در سالن همایش های برج میلاد
دختران نینجای ایرانی +عکس باحال و دیدنی
عکس های عاشقانه قشنگ و زیبا و جدید
عکس های منتخب احساسی و رمانتیک و عشقی
واپیپر های با کیفیت+عکس
چند جمله درباره ی عشق و دوست داشتن؟
اصطلاحات و جملات جدید پشت ماشین و کامیون !
تیم استقلال تهران
برنامه کودک
عــــــــــشق
دیکشنری آنلاین انگلیسی به فارسی
اس ام اس های شکلک دار + اس ا م اس
جدید ترین گوشی های موبایل + قیمت روز
دانلود بازی { GAME }
دانلود بهترین وجدید ترین موزیک های ایرانی و خارجی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پـــــــویا و آیـــــسان و آدرس pouya--va--aysan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






کپی از منابع سایت پـــــــویا و آيــــسان ♬ موزيكــبا ذکر منبع بلامانع است
Theme Reconstruction By pouya--va--aysan.lxb.ir